ביטוח בנייה פרטי

כאשר מבצעים פרויקט גדול כמו בנית בית פרטי, יש סיכונים רבים שלוקחים מבחינה תקציבית. ביטוח בניה פרטי טוב וכולל הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שלא תפגעו כלכלית בזמן הבניה.

לכן, כחלק מההכנות שצריך לעשות לקראת התחלת העבודה – מעבר לבחירה של העיצוב, אנשי המקצוע והחומרים שבהם ייעשה שימוש – יש חשיבות רבה לעשיית ביטוח בניה לבונה הפרטי.

הרבה מאוד דברים עלולים להשתבש בזמן שבונים בית פרטי חדש. בכל פרויקט כזה מעורבים פועלים ואנשי מקצוע רבים ועלולות להתרחש תאונות עבודה. ביטוח בניה פרטי וגם ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים של כרמים-אור כולל כיסוי ביטוחי לכל אנשי המקצוע המעורבים בתהליך הבניה.

בנוסף, ביטוח בניה לבונה הפרטי של כרמים-אור כולל כיסוי צד ג' עד גבול אחריות של כחמישה מיליון שקלים. הוא כולל גם כיסוי במקרה של נזקי טבע ורעידות אדמה, כיסוי למתקנים ומבני עזר וגם כיסוי לנזק ישיר הנגרם למתקנים וכבלים תת קרקעיים.

פוליסת הביטוח כוללת גם כיסויים נוספים ומורחבים. זאת על מנת להבטיח שבכל מקרה שלא יקרה – אתם תהיו מוגנים. הביטוח ניתן לתקופה של 24 חודשים וניתן להרחיב תקופה זו.  

היתרון הגדול של ביטוח בניה פרטי הוא המחיר שלו. העלות היא כ-2,234 ₪ עבור כל מיליון ₪ עבודות. זהו המחיר התחרותי ביותר בשוק וכרמים-אור גאה להציע אותו לציבור הרחב.   

לקבלת ייעוץ מיידי התקשרו >> 089969996

לנציג בוואטסאפ >> לחץ כאן

להצעת מחיר מיידית בוואטסאפ >> לחץ כאן

קבל הצעה לביטוח בנייה פרטי

תנו לנו לדאוג לשקט שלכם במגוון תחומים